Monday, December 6, 2010

Sketsa Kehidupan : KANTOI

Dari dewan Kampungraya, Monalijah mempersembahkan 'KANTOI'!!
ber'backgroundkan' lagu zee avi kantoi, jom layan..zasss~~~



you kate you keluar pergi dinner,
you kate keluar dengan kawan you,


But when I call Tommy,
He said it wasn,t true,












so i guest thats the end of our story,










Jadi anda paham apekah sebenarnye yang di kantoikan?

ape yang kantoi sebenarnye dragonball ade tujuh bijik semuanya
rupe-rupenya si "I" tu adelah lesbian orangnye..

hmm,
aku ambil mase yang agak lame sebenarnye nak paham lagu nih,
adakah kerane kepale hotak aku lembap??
hohoho
semestinya tidak,
mungkin kerana aku tak dapat nak accept bahawa 
si "I" tu Lesbien
ade twist kat bahagian last lagu nih

jadi ape pengajarannye
"JANGAN JADI LESBIEN OR YANG SAME WAKTU DENGANNYE"
(walopun aku rase macam tak de kaitan)

yaa.yaa.yaa
mungkin lepas nih orang akan marah kat aku dan kata
"Alla, kau kesah ape aku lesbien, kubur kan lain-lain"

tapi,
bagi aku,
sebab kubur tu lain-lain lah kite kene saling ingat-mengingati
sebab kite kan manusia, mudah lupe dan alpa
'kau ingat kau ade kuase super power nak kalahkan malaikat mungkar dan nakir
bile dekat dalam kubur nanti'
even superman pon tak mampu nak lawan, inikan kite yang tak dek genetik super power langsung

oleh itu,
sempena akhir tahun(lepas asar, sebelum Maghrib)
 dan tahun baru(selepas maghrib)
 bagi tahun islam ,iaitu hari ini
mari sama-sama kite mengubah diri menjadi insan dan hamba Allah yang lebih baik

-sekian-

p/s-jangan lupe bace doa akhir tahun dan awal tahun




No comments: