Wednesday, December 15, 2010

alkisah registration day


Selamat kembali, anak-anak sekalian ke universiti tercinta( cinta ke??). dan kalau aku, sesungguhnya selamat datang ke UIA..


ceh!
siap ade kate-kate hikmah lagi
well you  know me..
aku tahu, mesti budak-budak uia menyampes dengan word 'welcome tu UIA' kan.
sebab aku tahu, semua pon tak nak balik lagi
cuti tak cukuplah
mama i love you lah
dan etc..

bukan sekadar menangis tak nak balik
malahan siap dah counting lagi untuk hari cuti akan datang..
kalau dekat fesbuk tu penuh dangan rase ketidak hengenan ingin pulang ke UIA..
semuanya pakat sedih memanjang laa tak nak balik UIA..
kan?..kan?..kan?
elleh, tak nak mengaku pulak
kantoi sudaa okay



jadi,
al-maklumlah, hari registration day kan,
banyakla, ragam asam garam students ni
antaranya






situasi yang macam ini jugak wujud



jadi, makanya, mereka-mereka itu tidak pun pergi ke kelas,
padahal,



kelas dah start pon, entah macam mana andaian diatas selalu terjadi
waktu 1st week lecture..
dan
aku suke.. huahuahua

namun begitu,
situasi macam ini jugak wujud




tapi, jadi pulak yang macam  ni




aku prefer yang mana?
hahah
"tepuk katil, tanye bantal peluk"
sorry ter miss kelas fisiologi
alasan?
body tak dapat nak adapt lagi kene bangon awal..
ngeh..ngeh..ngeh.


p/s-jangan tiru saya..hihihi

No comments: