Saturday, March 12, 2011

kenapa saya tidak update blog

aiseymen, macam ade orang nak kesah kan blog kau terupdate ke tidak..
wekkk...*bajet buat muke ala-ala awek korea kalau merajuk*
aku laa yang kesah..

balik kepada isi utama kenapa daku tidak mengupdate blog

rezen pertama dan situasinya



 hmm, mende nilah yang selalu terjadi dekat diri aku, selalu kompius nak tidor ke nak update blog..hoish masalah negare taw tak.. tapi disebabkan aku ni, stok pencinta tidor maka situasi dibawah pun berlaku
tidor best whooaa, nak-nak semester ni kelas pack Ya Rabbi, habes je practical lab..
woohhhoooo katil here i come bebeh...teros tidor.ZzZzZ

rezen dan situasi kedua

ada juga situasi dimana aku begitu bersemangat untuk mengupdate blog.. bersertakan wajah yaang hyperaktif  bola, dan berkobar-kobar, disaat tangan begitu ingin menaip lappy menceritakan al-kesah kehidupan harian,
hal begini pula berlaku

wireless connection tiada!!!, mane tak biru muka gua bro!, gini gaye la naseb badan orang tak mampu nak beli stremyx ke ape ke, hanya mengharap wire yang betul-betul less.. huwwaaa *nanges hentak-hentak kaki*
tengok lappy aku, harap je warne hijau ade tanduk, gaye dah macam lappy berteknologi nano.smart gitu..
tapi tiada gunanya
bak kate sm salim bagaikan aur dengan tebing..eh?? takdek kaitan..hihihi..bialah..abaikan

okay last, the ultimate rezen is

tadaaaaa!!!!




for your information, nilaaah rupenye dekstop hamba...wah, terharu tak??..
sudah..sudah..sudah jangan menangis kerana terharu, begitu rajen student ini, siap dekstop screen pon suruh study..eh , ini tidak cukup lagi..aade lagi satu

tadaaaa!!!

even gomplayer punyer wall screen pun "i should be studying".. mane taknye terperli gitu.. setiap kali kalo nak on lappy, dah tersembul dah peringatan suruh study, setiap kali nak usha drama korea pon kene suruh stadi.. alek-alek..tak bukak lappy teros...weehhuuu..memang top studentlah...terharu tak??.. ni kalo umi ayah bace blog nih, kompem bangga..heheh aku pon turut join hidung kembang sekali..hihi..

sebagai penutup bicara ape kate kite teros kan rase perasan kita, konon-konon dapat award top student..weehhheee

tengok, siap ade bonzer lagi u olzzz.. ko memang suke perasankan azra..hahah

1 comment:

a's said...

sengal ko azra!! hahahaha