Monday, November 1, 2010

stadi week yang penoh pancaroba episode dua

herm, tak habis-habis dengan masalah jiwa aku yang suke nak terdeviate
(okay pegang frame gamba mak ayah sekarang jugak)

bile time stadi nih,

muke fokus,




kening berkerut-kerut,

mulut terkumat-kamit,

memakai liptsick itu adalah option sahaja, tak semestinye anda terkumat kamit anda perlu memakai lipstick


hidong kembang kempis,


mata pandang statik dekat nota.



rase kalo memang ade genetik superman dalam badan for sure boleh tembus sampai nampak compartment sebelah

punye la nak kate memang fokus gila...

TAPI

kadang-kadang jangan percaye sangat dengan  fizikal luaran,
luar nampak begitu fokus
tapi di dalam jiwa tengah mengelamun..
haish!!!

itulah die,
time-time yang macam nih sindrom meng El-Amun suke nak datang
eh, apa itu sindrom meng El-Amun?
whooaaa name dah begitu saintifik sekali
okay senang je nak pahamkan sindrom yang complicated  nih
meh i bagi formula
anda hanya perlu cantum kan sahaja semua huruf-huruf dalam sindrom tersebut maka dengan itu  jadilah "MENGELAMUN"
ape susah..
ye laa dah kate beliau adelah sejenis sindrom, jadi kene la bagi name beliau sedikit saintifik..ye dok?

sindrom ini tak mengenal usia
ikot hepi die  lah nak hinggap kat otak sape-sape yang die suke
even tok nek hang pon mungkin menghidapi sindrom ini
herm, yang lagi best aku suke nak terkene ngan sidrom
tambah-tambah kalo time tuh dok sebok hapal notes,
hermmm......
memang otak aku kelaut

contonhye

'scientism is the only way knowing the reality of the universe and the meaning of life'
tetibe berhenti......
ermmm..tahun nih siape jadi miss universe erk??..

aku yang tak pernah-pernah nak amek tahu pasal miss universe pon boley terpikir macam tuh

punye laa rapuh sekali jiwa ku ini.. ibu..mama..nak biskut cracker cap sen heng..(eh ade ke??)


padahal

pernahkah dikala anda sebok melayan perasaan tengok drama jiwengs-jiwengs tetibe  terberangan pasal structure amino acids.
contohnye

"wuuuu..body fahrin ahmad mengingatkan saya kepade structure of trytophan"..


 walaupon dah sah-sah memang mustahyul fahrin ahmad berbentuk trytophan.

(uuushhh..na'uzubillah..mintak jauh..haha.sampai macam tu sekali)

kalo memang ade orang macam ni, erm..memang..memang..memang..speechless laa.

ke sebnarnye ade??..aku je yang rase tak dek...

kalo ade , saya nak jumpe!!!!, nak mintak otograf...

-------------------------------------------------------------

nak-nak memang kompem berangan itu free, mudah dilakukan dan tak memenatkan..

lagi la rase tak bersalah untuk melakukannye,

so tak bazir kat mane-mane melainkan tang mase...(uuuu stetmen berunsur pedas , terase liver okay!)

okay tetibe itune memutarkan lagu demi mase raihan..wat a so so so coincedently..
thank u mama i tune..dah sedar dan insaf
(eh ade pulak aku playlist raihan..eh aku memang layan raihan okay)


okay dengan kesempatan ini,saya ingin mengucapkan good luck kepade semua-semua yang akan menghadapi final...wehhhhuuuuu..
tengok,aku yang berambut warne cekelat itu, sampai tertonggeng-tonggeng stadi pon
still ingat kat korang
sweet x? sweet kan?..sweet kan saye..
hihihi malu*malu*malu*

No comments: