Monday, October 11, 2010

Membang tana.. Membang tini.. Membang apa yang paling best?? Part 2


okay hari tu da jawab, malas dah nak jawab lagi
nak taw jawapan klik disini ya embak-embak ku sekalian

 sekian lame aku tidak mengupadate blog, kebotakan blog kian terase.. meh la aku sapu gel rambut gatsby
kat engkau wahai encik blog..kesian da aku tengok, licin sangat

sekarang in the mood of sangat merindui kawan-kawan BDSA
oleh itu, mari jiwang-jiwang, layan blues dengan saya
Dulu sume kelas pun same
jadi ape-ape hal pun pasti berjumpe
sekarang masing-masing sume da lain
kos lain, kelas lain
so peluang nk jumpe sangat tipis
kalau plan nak hang out same-same pun
da jadi macam susah
sebab sekejap yang tu ada kuiz
exam tak habeh, nak stadi itu, nak buat assgment
maseng-maseng sudah sebok.

jadi, nak ubat kerinduan dan kecintaan, masing-masing pun dok godek
gamba tyme cfs dulu,


mahu mengorat mereka?..yang single malah available tu ha yang  rangka tulang tu..sila2  isi borang..



Chaaang!..tengkorak dah hilang, kene ngorat dengan lab assistant..misi berjaya!.Dia tinggalkan tulang rusuk sebagai cenderatulang
(bukan ko sepatotnya xplen pasal manusia2 kat dalam gamba tu ke?)




gaya renang berirama kami..woi3x tutup muka aku..cess!

tengok aku da penat da tunggu gambar untuk diupload .x upload2x.wifi uia racist!..suke tak bagi aku upload gamba..kebencian..sampai sini sahaja kalian nampaknye..takpe2..tunggu part 3..weehhhooo..

p/s:As I look back on all that's happened..growing up, growing together, changing you, changing me -- there were times when we dreamed together, when we laughed and cried together. As I look back on those days, I realize how much I truly miss and how much I truly love all of you. The past may be gone forever..and whatever the future holds, our todays make the memories of tomorrow. So, my lifetime friends, it is with all my heart that I send you my love, hoping that you'll always carry my smile with you, for all we have meant to each other and for whatever the future may hold.”

No comments: