Sunday, October 17, 2010

Aku yang malas

haish.. entry berbaur penghinaan terhadap diri sendiri.. huwwarrghhh..

 herm. sejak kebelakangn ini otak macam sedikit serabut.
 macam-macam masalah timbul pada waktu yang sama
so, sistem pengurusan diri pon dah jadi tempang..

ape-ape mende nak  buat pun  mesti end-up dengan  MALAS yang tak terhingga
macam mana nak ubah pun gua tara taw.
tapi perhatian ye,i macam malas melampau ni bile i ade masalah je okay.diri i tengah dalam delima taw..bukan buah delima ye...DELIMA jiwa.(eceh! muntah).

semua mende jadi serabut, stadi jadi serabut, sistem pembetungan bilik serabut(yang bermaksud malas nak kemas) dan banyak lagi..

tambah-tambah bile aku mintak nasihat  dari seorang teman
--------------------------------------------------------------------
aku   : weh, macam mana nih, aku asyek malas je
teman : takpe, malas kan anugerah tuhan
aku   : herm..sebab tu kite kene hargai malas tu selagi malas maseh ade
teman n aku: hahahahaha
----------------------------------------------------------------------
kalo macam nih, sampai dunia kiamat pun aku asyek malas..


serabut kan??. semua pon da tunggang terbalik..malu.malu.malu



kalo aku rajen nih, semua tersusun elok, takdenye berserabut macam nih..ni pon macam ade sedikit ejas2..hehehe



punye la konon tensen jiwa, sampai ketam rambut pon terbelah dua..aku dah tak taw generasi keberape dah aku punye ketam rambot neh,, asyek patah je.haish..








disebabkan sayang nak buang, jadi fungsi sebagai ketam rambut bertukar menjadi tempat gulung-gulung wayar headphone.jangan membazir anak-anak.Otak perlu kretif.










sila lihat kemalasan saya, sungguh menjatuhkan indeks bursa saham diri sendiri. sudah lihat sila delete segale memori anda terhadap gamba2 yang saya pamerkan ye.


kalo diikutkan banyak lagi, tapi cukup2 lah memalukan diri sendiri..nanti tak dek sape nak kawen dengan aku..herm..masalah negare tuh.lagi sekali nak perhatian!3x.. semua ini terjadi  bile problem mendatang ye.. bukan i sengaje u ollz.. i rajen je taw.hi hi hi

p/s: please back to normal azra!.

No comments: