Monday, September 27, 2010

SET..SET..SET..BOM..BOM..BOM


korang ingat lagi tak maen set3x bom3x

allaaa..gem zaman budak-budak ingosan dulu..
masa masa dimana bile nak hembos ingos pun kene panggil mak dulu..kalau tak panggil.. hingos tu seronok bergayut kat hidong..main buai-buai nngan partner lubang sebelah..ahaks..geli

 2++ orang manusia diperlukan untuk maen(kalo main sorang2 kompem orang ingat korang gila) 
dan  anda memerlukan tangan anda untuk ditepok-tepok bersama rakan anda..

Tengok..Rafidah Aziz pun still main gem ni ngan tok wan die...gem ni glamaur  weh

ingat kan??..

hah, jangan nak komen2 gamba blury bagai. sebab.tak jelas nak  tengok rafidah aziz main set3x bom3x,
nak yang jelas pi laa beli miroskop..konpem2 sireh yang melekat kt gigi tokwan die pun hang nampak..

korang harus  bersyukur aku jumpe gamba  nih.. ingat senang ke nak jumpe .. kalo taip "set set set bom bom bom" kat google, sumpah sampai nenek hang  tumbuh janggut warne kelabu "poop" anjing  pun takkan muncul-muncul gamba yang dikehendaki..

itu laa namenye gem set3x bom3x.. aku tak tawlaa kalo korang guna name lain.. tapi region aku itulah namenye..sebab orang kate, lain tempat lain name..jadi aku teringin gak nak taw korang panggil ape.. 

Ape yang bes nye tentang game nih..dia siap ade lagu lagi..bes kan... aku respek jugak kat sape yang mencipta lagu-lagu gem ini..

tapi yang tak bes nye..kadang-kadang aku tak paham pun maksud  lirik lagunya..
kadang-kadang maksud lagu die ade unsur-unsur yang tidak bes.

mase kecik2 dulu main bantai je nanyi.ikot sedap mulot je .sampai siap boley wat lenggok-lenggok lagu lagi dengan harapan dapat lawan suara Aishah.huh..mustahyul ok mustahyul ( mustahil + tahyul)

contohnya

SET.set.set BOM.bom.bom 1:Assalamualaikum..kum ape? kombat..

sape yang taw, mari kita main sama-sama.. sila panggil partner anda untuk tangan di tepok-tepok

ASSALAMUALAIKUM
kum apa?
kombat..
bat apa?
batman..
man apa?
mentol...
tol apa?
tolak....
lak apa?
laksa...
sa apa?
sapi...
pi apa?
pinang...
nang apa?
nangka...
ka apa?
kayu...
yu apa?
U BODOH

Homaigooddddddd..wad da hek??.. intro  awal gem punye la bagus siap bagi salam yang full pulak tuh..then bile part endingnya, teros bodo yang keluar.amek kau...ish3x.

sekarang aku da taw bile 1st tyme aku menyebut words bodo...oh tuhan..so awal..(sambil menggelengkan kepale)

dan sekarang adek2 aku pun main gem nih.. ape perlu aku buat... dis gem wajib dihapuskan..
merosakkan bahasa dan tatsusila kanak-kanak..

set.set.set bom.bom.bom [2]: kokola tu wit (chocolate duit??)

Hah ni lagi satu set3x bom3x yang aku konpius dengan sistem bahasa yang digunakan..
kire kokola tu wit ni, gem set3x bom3x de latest yang aku tahu..

sebab aritu aku balik rumah aku nampak adik-adik aku main dis gem tapi die campur ngan OSOM..
korang taw kan osom tu hape?.. 
kalo korang tak taw gak, memang zaman kanak-kanak korang sadis ..
osom tu dah dikire sebagai Earth culture dah... 
lain la korang hidop kat planet jupiter dulu..konpem2 korang tak taw (eh, kat jupiter korang maen ape eh?)


ni ha osom, pade sape-sape yang maseh garu2 hidong tak taw osom tu hape.. lagi sekali gamba tak jelas.

lagu die cemni;

Si si Amareka, Amareka

kokola tu wit

kokola tu aiyoyo

kokola tu wit

kokola tu pang pang

meh i explen cemna mainnye..sebab kalo search kat google habok batang burok pun korang takkan dapat.

Abaikan lukisan gamba yang macam opah tua nak  tulis surat cinta kat toknek Rafidah Aziz










macam tu lah gem ini..gem ini berhenti bila mak kat dalam rumah panggil suruh mandi.. kalo mak maseh tak panggil..recycle laa gem nih sampai  mati pun tak kan habes-habes

kalo x paham lagi macam mane nak main pi laa tanye adek2 hang..sumber yang paling jelas.. siap bole pi bagi demo lagi kat han
g

jadi..
anda paham??

tengok lirik lagu macam lagu international..siap sebot negara amareka lagi tuuuu.
tapi bile tengok balik macam bahase latin pun ade gak..

entahlaaa..seriyes aku tak paham
sebenarnye ade banyak lagi.tapi cukuplaa .2  ni pun entry aku da panjang berjela

P/S : kadang-kadang aku suruh je adek aku maen PS dari main mende cliche nih.. hua3x...
 





  




No comments: