Sunday, October 24, 2010

bila kelas itu bosan

muahaha.. okay ini entry manusia-manusia yang tidak dapat fokus di dalam kelas..
jadi, anak-anak budiman yang lain, jangan tiru aksi ini di kelas anda


kalau la kan sekiranya ABPH ade buat poll or voting untuk kelas paling bosan tahun 2010
secare tak langsong aku akan dengan penoh semangat akan mengundi kelas MGT
aku sanggop beli akhbar berita harian hari-hari untuk undi kelas MGT.

okay may be saya agak harsh di situ, tapi dats the fact!, hanya kawan-kawan yang satu section dengan aku sahaja tahu bagaimanakah perasaan kebosanan itu.satu kelas okay setuju dengan ini fakta.bukan aku sorang saje.

ISI KANDUNGAN SETERUSNYA MEMPUNYAI UNSUR-UNSUR NEGATIF, SESIAPA YANG MEMPUNYAI IMAN YANG TEGUH SAHAJA DI BENARKAN MEMBACA

okay, jadi daripada aku mati kebosanan kat dalam kelas itu, ada banyak perkara yang telah aku lakukan bersama kawan-kawan yang lain.
(mister lecturer sorry!)

antaranya


day dreaming.. walupon lecturer kat depan dok potpetpotpet dan potpet dan potpet lagi.. kami dok sebok layan perasaan masing-masing.
memikirkan masa depan yang bakal tiba..ecceh!, memang mase yang tak sesewai. tapi disebabkan terlalu bosan maka dengan itu day dreaming pon menjadi perkare yang paling seronok untuk dilakukan..siap boleh berangan bile mr.right nak muncul.bile aku nak kawen.oh! my perfect guy dan  macam2 lagi.hehe
okay memang mase yang betol-betol depan yang difikirkan. 
sampai siap ade kawan aku  fairus  kate..
'aku dah penat dah mengelamun kat kelas itu..dah tak taw ape dah nak di mengelamunkan.bile kelas nii nak habis?' hahahha..fairus.fairus.fairus

tapi kan bile cakap pasal day dreaming kite tak pulak nak mengelamun pasal mase depan exam anda, bagaimanakah keadaan politik dunia sekarang ke, pencemaran alam sekitar ke..okay cukup..cukup!  yang tu memang x best la kalo nak di day dreamingkan.. tak enjoyy langsung.
(sambil tunduk malu..insaf..nak pegi stadi la nih..hish kacau mood!)

tapi yang paling best tyme kelas MGT ialah bile kami buat ini






ape name game nih?..hermm aku pon tak taw.tapi macam seangkatan jugak laa dengan berangan punye gem. tapi seronok whoaaaa.. boleh syok2 sendiri..neves pon ade gak...korang penah main kan waktu kecik2 dulu.

gem ni terbahagi pada 5 bahagian ,sebab anda ade 5 jari kan..kalo lebih atau kurang itu  lain cerita.
so, bahagian-bahagian itu adalah 
1)bakal suami (hehe gedik kaan)
2)kerja
3)bilangan anak
4)kereta
5)rumah
 dan yang kat tapak tangan adalah wealthiness anda

so aku pon main la ngan kawan-kawan aku yang tiga orang tuh
ANA
SRI
SUE

masing-masing ade yang tak puas hati sebab tak dapat ape yang di kehandaki.


macam aku, boleh kate aku miskin dan duduk kat rumah pangsa..sungguh tak mungkin..tak nak rumah pangsa!!

ana
kalau ana..dia tak pasti die nak 15 orang anak bile besar nanti..ramai ya rabbi..hahaha.


sri
die tak nak bakal suami die...hermmmm..yeke sri?..hahahah

sue
lebih kepade tak logic..  boleh pulak bakal suami die WANG LEE HOM!.. kalau aku pon takkan approve die dengan wang lee hom..ceh! jangan berangan sumarni...

yang lain bakal suami kene sensored, mane boley tunjuk-tunjuk sebab..ehem3x..boleh mengganggu kredibiliti pihak ketiga..ecceh! menyampah aku dengan statement yang tak boley blah..

jadi sape yang nak berangan-rangan dengan memembe ande ,,ha!, boley la men mende nih..hihihi..kalo yang bosan boleh jadi tak bosan kalo yang mengatuk boleh segar bin bugar..tapi satu perkara je kene ingat sile kontol suara anda bila sudah mengetahui result.. kalu tidak maka anda kantoi..
pesanan ditaja oleh akak-akak senior gem ini..

jang tiru aksi ini di kelas anda
sekian~~

1 comment:

a's said...

hahahahah! 15! OMG!! aku bukan kilang produce anak